miércoles, 2 de noviembre de 2011

QUINA MENA DE MESTRA VULL SER?

 En aquest portafoli expresso com vull treballar en un futur, com vull ser, que no he de fallar i que no puc fer, mitjançant el primer treball de l'assignatura de Bases Didàctiques i Disseny Curricular. A banda d'aquesta redacció, també trobareu un vídeo molt emotiu que hem fet, la meva companya Antònia i jo, amb molta il·lusió per il·lustrar com pensem que els mestres d'avui dia han de ser. Hem emprat una nova eina que no coneixíem, per ampliar el nostre PLE, ( el nostre entorn personal d'aprenentatge explicat en el meu blog setmanal Primer curs anabel.blogspot.com ) se'n diu PhotoPeach i és ideal per a crear muntatges audiovisuals.

va de mestres">
 Tant el text com el vídeo fan un resum del que és la meva il·lusió: ser capaç de donar una bona educació. Vull desenvolupar un paper important en la vida dels nens que tingui el plaer de cuidar a la meva classe i, per a ser-ho, penso que és important que siga competent i professional però, també afectiva quan calgui. Han d'aprendre realment, profundament, i no basats en repeticions o imitacions. Cada nen té un potencial per descobrir molt valuós i únic per això, he d'encaminar-los a treballar amb idees pròpies, iniciativa, companyonia, creativitat, imaginació, experimentació... Crec en una escola que construeixi coneixement per a que aprenguin de debò.


Les mestres que volem ser. Antònia Tur Serra i Anabel Gozalbo Verdeja on PhotoPeach
http://photopeach.com/album/15407v6?invitecode=e8cd08c71a

No hay comentarios:

Publicar un comentario